Managing21

Een weblog rond marketing en economie

Thursday, July 21, 2005

Concert in de supermarkt

Nederlandse consumenten krijgen deze zomer in een aantal supermarkten niet alleen muzak te horen, maar ook live concerten. Het biermerk Dommelsch trekt immers met een aantal muzikanten van de Tilburgse Rock Academy langs 150 supermarkten doorheen heel Nederland.

Vanaf eind deze maand organiseert Dommelsch met studenten van de Tilburgse Rock Academy gratis akoestische live concerten in winkels van diverse supermarktketens. "Het repertoire bestaat uit bekende internationale duetten die speciaal in het Nederlands vertaald zijn, zoals Queen & Bowie’s ‘Under Pressure’ en ‘Dancing in the street’ (Dansen in van Martha Reeves and The Vandellas," schrijft het magazine Adformatie.

De 150 supermarktconcerten worden georganiseerd door heel Nederland. "Supermarkten kunnen een concert winnen door mee te doen aan een creatieve wedstrijd waarbij zij hun eigen Dommelsch & Muziek winkeldisplay maken," aldus nog Adformatie. "De inzendingen worden door de brouwer beoordeeld op presentatie, effectiviteit en originaliteit. De winkelaccountmanagers van Dommelsch presenteren de wedstrijd vanaf begin juli in de winkels."

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home