Managing21

Een weblog rond marketing en economie

Monday, July 19, 2010

Email uit reissector wordt het traagst beantwoord

De antwoordtijd van commerciƫle e-mails wordt in belangrijke mate bepaald door de content en de sector. Nagenoeg de helft van alle transacties en driekwart van het openen en doorklikken gebeurt binnen de vierentwintig uur na ontvangst van het bericht. Dat is de conclusie van een onderzoek van CheetahMail van Experian. Daarbij wordt opgemerkt dat producten en diensten de snelste reacties uitlokken. Daar gebeurt 52 procent van de transacties tijdens de eerste vierentwintig uur. Tijdens die periode wordt ook 79 procent van de omzet ontvangen. Op de tweede plaats volgt de commerciƫle sector met 47 procent van de transacties en 75 procent van de omzet. De reissector heeft de traagste reactietijd. Daar worden tijdens de eerste vierentwintig uur slechts 13 procent van de transacties en 11 procent van omzet opgetekend.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home