Managing21

Een weblog rond marketing en economie

Monday, July 19, 2010

Sterke groei in aantal mobiele reclame-impressies

Het aantal mobiele reclame-impressies is sinds het eerste kwartaal van dit jaar wereldwijd gevoelig gestegen. Dat is de conclusie van een onderzoek van het bureau BuzzCity. Tijdens het tweede kwartaal van dit jaar kwamen de onderzoekers tot de vaststelling dat meer markten een maandelijkse trafiek van meer dan tien miljoen impressies laten optekenen. Op dit ogenblik zouden vierenveertig markten meer dan tien miljoen impressies hebben genoteerd. Tijdens het eerste kwartaal van dit jaar ging het om tweeëndertig markten. De top vijf wordt volgens BuzzCity gevormd door Indonesië, India, de Verenigde Staten, Zuid-Afrika en Viëtnam. In Ghana werd de grootste groei opgetekend. Ook Kenia liet volgens de onderzoekers een bijzonder grote toename noteren. Er wordt aan toegevoegd dat het wereldkampioenschap in Zuid-Afrika een grote impact heeft gehad op deze evolutie.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home