Managing21

Een weblog rond marketing en economie

Tuesday, December 21, 2010

Kerstperiode is vooral periode voor familie en vrienden

De kerstperiode betekent voor Amerikanen vooral tijd doorbrengen met familie en vrienden. Dat is de conclusie van een onderzoek van het bureau Harris. Daarbij wordt opgemerkt dat 58 procent van de Amerikanen ernaar uitkijkt om tijd met familie en vrienden te kunnen doorbrengen. Op de tweede plaats staan diners en feesten, maar dat is voor slechts 9 procent van de Amerikanen het belangrijkste element van de eindejaarsperiode. Op de derde plaats staat het vinden en geven van geschenken (6 procent). Nog verder volgen het aanbrengen van kerstversieringen (5 procent), speciale uitzendingen op televisie (5 procent), kerstmuziek op de radio (5 procent) en het krijgen van geschenken (3 procent). Harris voegt er aan toe dat 9 procent van de Amerikanen helemaal niet uitkijkt naar de eindejaarsperiode.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home